Kratak opis poslovanja s kupcima internet trgovine “mojabeba.hr”.
Opis je za kupce koji još nisu trgovali na internetu ili podsjetnik za
kupce koji jesu.
24 sata, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini omogućen Vam je pristup
web shop-u opreme za bebe i djecu mojabeba.hr. Za to vrijeme možete
tražiti, razgledavati, uspoređivati… Kada pronađete artikl koji bi
željeli kupiti, kliknete na dugme “Kupi” i s tim postupkom ste željeni
artikl dodali u košaricu koja je uvijek vidljiva u gornjem desnom kutu
ekrana. Nakon toga, kliknete na “Košaricu” i provjerite što se nalazi u
njoj. Uvijek možete na oznaku “x” izbrisati artikl ako ga ne želite.
Potom kliknete na gumb “Izvrši kupnju” i pratite korake koji Vas vode do
završetka i potvrde kupnje.
S ovim postupkom napravili ste narudžbu, odnosno upit osoblju internet
trgovine “mojabeba.hr”, ali još se niste obvezali na kupnju.
Naše osoblje na osnovu Vaše narudžbe(upita), provjeriti će dostupnost naručenih proizvoda i kontaktirati Vas u roku od 24 sata.
Prema dogovoru s našim osobljem možete izvršiti uplatu na način naveden u “Načini plaćanja”.
A za isporuku artikala pogledajte “Uvjete dostave”.
REKLAMACIJE
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod
koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni
zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u
ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga
mi proslijediti u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne
utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome
da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u
ovlaštene servise. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na
besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog
proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara
te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze
oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja
zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.
POVRATI ISPRAVNE ROBE
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se
ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se
vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 14 dana od dana primitka,
isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na adresu tvrtke
Pamex d.o.o. (mojabeba.hr), Kranjčevićeva ulica 21, 10110 Zagreb, sa
naznakom – Povrat robe. Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora
biti priloženti povrat novčanih sredstava vrijednosti proizvoda, u
suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Povrat robe
isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena
ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi
povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac. Ne odgovaramo
za krivo naručenu robu. Roba mora biti vraćena prodavatelju u
neoštećenoj i orginalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i
pripadajućom opremom. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.